• وبلاگ : سائحات
  • يادداشت : معرفي موسسه فرهنگي هنري سائحات
  • نظرات : 25 خصوصي ، 21 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + اميريان 
    با عرض سلام موسسه ي شما در شهر کرمانشاه فعاليت دارند؟
    +
    بنام خداوند بخشنده مهربان، حاجيه خانم لطفي اذر با عرض سلام، حال که به يمن پيروزي انقلاب اسلامي با رهبري حضرت امام ره و جانفشانيهاي مردم کوچه و بازار (ولينعمت هايمان) توانسته اي بيش از دو دهه کلاس برگزار کني چرا شاگردانت را در يک دايره بسته حرکت ميدهي چرا با فرهنگ جهاني شدن مقابله نميکني، به شاگردانت فراراز معرکه جهان امروز را ارائه ميدهي در زمانه اي که 50 درصد کره زمين قانون همجنس بازي را تصويب و 25 درصد آن را بلا مانع ميدانند و در اکثر کشورها کانون خانواده بي معناست شمابا ديوار کشيدن بدور خود و انبوه شاگردان تان چگونه ميخواهيد با اين سيلاب بنيان کن (70 درصد مردم طبق آمارها شبکه ماهواره‌اي بيگانه را نگاه ميکنند )مبارزه کنيد شاگردان شما حتي برخي شبکه هاي صدا و سيما را هم صلاح نميدانند نگاه کنند بچه هاي اين عزيزان چگونه در اجتماع دوام ميآورند وقتي واکسينه نشده اند خواهرم با مردم کوچه و بازار بجوش و شاگردانت را در اين مسر حرکت بده، (نوکر اهلبيت غلامعلي عاشق مهدي )
    + تارا 
    با سلام و خداقوت

    سايت سائحات? سايت بسيار زيبا و پرباري بود.
    مطالبش عااااااالي بود.
    از زحمات شما بسيار سپاسگزارم.

    خداوند توفيق روز افزون به شما عنايت فرمايد.
    + ل ميرزايي 
    سلام خسته نباشيد.با تشکر از تلاشهاتون.سايت بسيار خوبيه.
    + تازه وارد 
    سلام چرا بعضي مباحث از وسط شروع شده...مثلا انس با قران شمارره يکش و دو و سه نيست!!!
    + فاطمه 
    سلام.خدا قوت.بازدهي تلاشهاي ‌موسسه تلاش روزافزون شما رو تقويت ميکنه.موفق باشيد
    + سعيد 
    با سلام. لطفا برنامه جلسات استاد و چگونگي تهيه سي دي هاي سخنراني را اعلام بفرماييد. باتشكر
    + مينا رياضي پور 
    بنام خداوند مهرباني که سرکا رخانم لطفي آذر استاد عزيزو بزرگوار ودلسوزم را سر راه بنده قرارداد و بدين وسيله به من حيات بخشيد و تازه معناي زندگي را چشيدم واز زحمات اين بانوي بزرگوار و مادرعزيزم و درياي بيکران الهي تشکر مي کنم که آزار اذيت کنندگان نتوانسته و نخواهدتوانست خدشه اي در حرکت زيبايشان وارد کند.
    + مينا رياضي پور 
    به نام خداوند بخشنده و مهربان
    باسلام و دعاي خير از شما خواستارم مرا در جريان برنامه محرم سرور و تاج سرم استاد عزيز و دلسوزم قرار دهيد .
    با تشکرمينا رياضي پور
    + فخرالسادات بوتيمار 
    با سلام تشکر مي کنم از خلا صه مطالب بطور همزمان خسته نباشيد
    بنام خدا . با سلام و تشکر از سايت بسيار جذاب و آموزنده ي شما . اگر فرصت کرديد به سايت من هم سر بزنيد خوشحال مي شوم .ممنون
    + علي ياري 
    سلام عزيزم من هم طلبکارم امت کو حق ده دکان است به نام عرفان
    + افشاي يك باند كلاه برداري 

    با سلام و خسته نباشيد .لازم دانستيم به استحضار سرکار خانم لطفي آذر برسانيم که در چند سال اخير (از6 سال پيش) يکي از شاگردان مطرح ايشان به نام مژگان آروري به همراهي دوستان خود واز طريق کلاس ايشان و تشکيل يک باند کلاه برداري به نفع همسر نامبرده به نام حميدرضا فرهاد دست به کلاه برداري و تصاحب خانه و اموال يک پيرمرد 90 ساله (حاجي آقا صميم)واقع در شميران ،دربند ، سازمان آب ،کوچه فاخري پلاک 7 به مبلغ حدودا 2 ميليارد تومان کرده اند. که با دسيسه هاي فراوان سعي در مخفي کردن اين کلاه برداري از مال باخته و فرزندان ارشد وي داشته اند اما با اين وجود با پيگيري هايي که انجام شده به علت پيچيدگي بسيار که در پرونده بوجود آورده اند هنوز اين اموال بازگردانده نشده است. در حال حاضر با حکم تخليه حاج آقاي صميم شاکي پرونده از خانه خود بيرون شده و ملک مزبور پلمپ ميباشدو باعث به خطر افتادن جان و آبرو وموجب آوارگي او شده است. فرزندان مال باخته در هر سرنخي که بدست مي آورند در نهايت به شاگردان خانم لطفي ميرسند که موجب تعجب و عصبانيت آنها شده است به طوري که در حال حاضر براي حل و فصل اين کلاه برداري و بازگرداندن اموال اين پيرمرد در جستجوي خانم لطفي هستند تا با کمک ايشان اموال از دست رفته بازگردانده شود و متهمان و مقصران به سزاي خود برسند و با ياري و تدبير ايشان اينچنين کلاه برداري هاي ميلياردي دوباره و چند باره تکرار نشوند تا درنهايت به حساب کلاس هاي ايشان گذاشته نشود.

    لازم به ذکر است که ايشان در جريان اين خطاي بزرگ بوده وهستند اما مطمئنا اطرافيان ايشان مانع از رسيدن اخبار درست و موثق به او ميشوند ، که ديدار با فرزندان ارشد مال باخته موجب واضح تر شدن قضيه و همکاري بيشتر ايشان خواهد شد .

    من سمع رجل ينادي يا للمسلمين فلم يجبه فليس بمسلم

    + نوشين مرني 
    با سلام , ازمسيولين محترم اين موسسه خواهشمندم برگزاري کلاسها را اطلاع رساني نمايند. من الله التوفيق
    + نفيسه 

    باسلام

    ضمن عذر خواهي از شما دستاندرکاران موسسه سائحات بنده مبلغ5000ريال از موسسه شما طلبکار ميباشم لطفا اين حقير را در جهت گرفتن اين مبلغ ياري کنيد.اين مبلغ باقيمانده پولي است که بابت خريد سي دي به شما دادم شما به علت نداشتن پول خورد بقيه آن را پس نداديد.در ضمن علت تعطيلي کلاسهاي شما چيست وچرا کتابها وسي دي هاي شمااينقدر گران بود.وهيچ هيز در سايت شما براي دانلود رايگان نبود.همه اينها باعث ايجاد شبهه در ذهن ما شده

       1   2      >